Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Proč nakoupit právě u nás?

    Již 23 let se věnujeme značce Garmin – máme hluboké zkušenosti s navigacemi i chytrými hodinkami.

    Prodejna v Brně – vlastní kamenná prodejna, servis i sklad, kde si můžete produkty prohlédnout a vyzkoušet.

    Produkty sami používáme – víme, co prodáváme, a doporučujeme jen to, čemu věříme.

    Záruka dva roky? - u nás automaticky, ať už nakupujete jako firma nebo soukromá osoba.

    Pro naše zákazníky neomezená technická podpora zdarma – kdykoli potřebujete, jsme tu pro vás.

Možnosti dopravy a platby

Osobní odběr v Brně zdarma

Doprava zdarma od 3.000 Kč

PPL, PPL Parcelshop a Parcelbox, Zásilkovna a Česká pošta

On-line platba kartou

Platba v hotovosti nebo kartou na prodejně

Platba na dobírku nebo bankovním převodem

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Petr S.
17.02.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Velice rychlé dodání. V podstatě druhý den od objednávky.
Celkový názor:
Běžná online objednávka. Okamžité odeslání zvolenou přepravou. Kvalitně zabaleno.
Avatar Michael M.
25.10.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Ochotný přístup Prodejna v Brně na Veveří Specializovaný obchod, možnost odborné konzultace
Avatar František B.
22.02.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé vyřízení objednávky Perfektni komunikace

Záruka, servis a reklamace

Vážený zákazníku, 

naše firma poskytuje na dodávané zboží standardní záruku 24 měsíců a to jak pro běžné koncové spotřebitele, tak firemním zákazníkům. Na námi dodané zboží zajišťujeme záruční i pozáruční servis a to včetně servisu informačního – tedy poradenství a podpora jak námi dané zboží správně používat.

Dodáváme vždy zboží a výrobky určené pro český trh.

Jak snadno reklamovat bez zbytečných nákladů?

Zákonné podmínky pro reklamaci zboží a odstoupení od kupní smlouvy jsou součástí Obchodních podmínek.

Doporučujeme vám ale následující postup:

1. Zavolejte na telefon +420 549 212 597 nebo napište na email brno@gpscentrum.cz s popisem vašeho problému.

2. Telefonicky zkonzultujeme reklamační případ a pokusíme se vše vyřešit bez nutnosti zasílání zboží. (takové reklamace tvoří více než 50%)

3. Pokud společně zjistíme, že je zboží nutné doručit do servisu, vyplňte reklamační formulář, který je níže ke stažení a zboží doručte na naši adresu gpscentrum Brno s.r.o., Veveří 340/32 Brno 60200

4. Zašleme Vám štítek, který nalepíte na balíček. Štítek obsahuje veškeré dodací údaje a balíček podáte na naše náklady ve Vámi vybrané pobočce zásilkovny (seznam poboček najdete na www.zasilkovna.cz).

5. Vyřešenou reklamaci Vám zašleme zpět na požadovanou adresu, kterou uvedete v reklamačním formuláři.

 

Reklamaci můžete vyřešit také přímí naší pobočce v Brně na adrese gpscentrum Brno s.r.o., Veveří 340/32 Brno 60200 .

Reklamační formulář >>>