Před samotným uplatněním reklamace nás prosím kontaktujte, probereme s Vámi nejvhodnější postup.

Telefon: 606 767 469
Mail: info@gpsanavigace.cz

Reklamované zboží zasílejte na adresu:

gpscentrum Brno s.r.o.
Veveří 32
602 00 Brno

Reklamaci je možné uplatnit také osobně na libovolné pobočce - viz sekce KONTAKTY.

K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit:
Kupní doklad (fakturu)
Popis závady
Kontakt na Vaši osobu

Lhůta vyřízení reklamace
Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Lhůta se začíná počítat od následujícího dne po uplatnění reklamace kupujícím.
Lhůta končí vyřízením reklamace (doručením/předáním reklamovaného zboží zákazníkovi).

Poplatky
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Převzetí reklamovaného zboží
Při převzetí zboží pečlivě zkontrolujte, zda je bez viditelného poškození.
V případě poškozeného zboží je dopravce povinnen s Vámi sepsat reklamační protokol.
Pokud závadu zjistíte po rozbalení zásilky, neprodleně (do 1 pracovního dne) nás písemně kontaktujte (mail: info@gpsanavigace.cz).


Proč nakupovat u nás

Navigacím rozumíme.

Poradíme i v případě potíží.

V oboru se pohybujeme 18 let.

Udržujeme rozumné ceny.

Nabízíme pouze kvalitní přístroje.
 

Poradíme Vám

Naše zákaznická linka je k dispozici od 10:00 do 20:00

Telefon:+420 606 767 469

Napsat zprávu