Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Proč nakoupit u nás

Více než 20 let zkušeností s navigacemi a chytrými hodinkami

Rádi pomůžeme a poradíme

Vlastní kamenná prodejna, servis a sklad v Brně

Produkty sami testujeme a používáme

Firmám poskytujeme stejné podmínky a péči jako fyzickým osobám

Prodejem to pro nás nekončí

Možnosti dopravy a platby

Osobní odběr v Brně zdarma

Doprava zdarma od 3.000 Kč

PPL, PPL Parcelshop a Parcelbox, Zásilkovna a Česká pošta

On-line platba kartou

Platba v hotovosti nebo kartou na prodejně

Platba na dobírku nebo bankovním převodem

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar David Č.
11.09.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Komunikace Rychlost doručení Mají skladem
Celkový názor:
Doporučuji, rozhodně zde zase nakoupím...
Avatar Jaroslav P.
01.08.2023
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
vše ok
Avatar Petr P.
01.06.2023
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Komunikace Cena Vyber zbozi
Celkový názor:
Objednal jsem zbozi, u ktereho bylo dodani uvedeno jako 2-3 dny. Ihned jsem byl kontaktovan, ze doba dodani se lisi a je problizne tyden. Po necelem tydnu jsem byl informovan o terminu odeslani a vse bylo doruceno. Za me se jedna o spravnou komunikaci.

Záruka, servis a reklamace

Vážený zákazníku, 

naše firma poskytuje na dodávané zboží standardní záruku 24 měsíců a to jak pro běžné koncové spotřebitele, tak firemním zákazníkům. Na námi dodané zboží zajišťujeme záruční i pozáruční servis a to včetně servisu informačního – tedy poradenství a podpora jak námi dané zboží správně používat.

Dodáváme vždy zboží a výrobky určené pro český trh.

Jak snadno reklamovat bez zbytečných nákladů?

Zákonné podmínky pro reklamaci zboží a odstoupení od kupní smlouvy jsou součástí Obchodních podmínek.

Doporučujeme vám ale následující postup:

1. Zavolejte na telefon +420 549 212 597 nebo napište na email brno@gpscentrum.cz s popisem vašeho problému.

2. Telefonicky zkonzultujeme reklamační případ a pokusíme se vše vyřešit bez nutnosti zasílání zboží. (takové reklamace tvoří více než 50%)

3. Pokud společně zjistíme, že je zboží nutné doručit do servisu, vyplňte reklamační formulář, který je níže ke stažení a zboží doručte na naši adresu gpscentrum Brno s.r.o., Veveří 340/32 Brno 60200

4. Zašleme Vám štítek, který nalepíte na balíček. Štítek obsahuje veškeré dodací údaje a balíček podáte na naše náklady ve Vámi vybrané pobočce zásilkovny (seznam poboček najdete na www.zasilkovna.cz).

5. Vyřešenou reklamaci Vám zašleme zpět na požadovanou adresu, kterou uvedete v reklamačním formuláři.

 

Reklamaci můžete vyřešit také přímí naší pobočce v Brně na adrese gpscentrum Brno s.r.o., Veveří 340/32 Brno 60200 .

Reklamační formulář >>>